Pravila in pogoji sodelovanja v spletni dražbi

Vsa pravila in vsi pogoji spletne dražbe, so navedeni v obliki vprašanj in odgovorov (Q&A) spodaj. Organizator – spletni portal Mobilc.si, si pridržuje pravico, da v vsakem trenutku spremeni pogoje spletne dražbe kadarkoli, s tem, da ni dolžan o tem obvestiti udeležencev, bodo pa v primeru sprememb le te objavljene na spletni strani organizatorja.

Kaj je licitacija spletnega portala mobilc.si?
Licitacija na portalu www.mobilc.si je tekmovanje v katerem obiskovalci spletnega portala mobilc.si oddajajo svojo najvišjo ponudbo za nakup izdelka, ki je na licitaciji.

Kako sodelovati na licitaciji?
preprosto… Najprej je potrebna registracija/prijava na portalu www.mobilc.si. Na izbrani licitaciji se sodeluje z oddajanjem pravilnih ponudb. Ponudba je veljavna, če je v skladu s pravili, ki se nahajajo ob vsaki licitaciji.

Kaj če nehote oddam napačno ponudbo?
Če ste oddali ponudbo, ki je iz kakršnega koli razloga ne želite izpolniti ali izvesti, nam to čimprej javite na info@mobilc.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali z odstranitvijo podane ponudbe.

Kdo je zmagovalec?
Zmagovalec je ponudnik, ki v danem časovnem intervalu ponudi najvišji znesek kupnine.

Kako je izbran dražitelj z najvišjo ponudbo?
Računalniški sistem samodejno preveri vse prejete ponudbe in poišče najvišjo ponudbo, ki je bila oddana, po poteku licitacije.

Kako vem, da je ponudba sprejeta?
Vse ponudbe in ponudniki so vidni med zadnjimi ponudbami. Mesto, ki ga zaseda posamezna ponudba je odvisno od števila tekmovalcev, ki so v tem času oddali novejšo ponudbo. Koliko ponudb za posamezno licitacijo lahko pošljem? Število ponudb ni omejeno.

Kakšen je postopek prevzema izdelka ob koncu licitacije?
Ob zaključku licitacije zmagovalcu preko e-pošte pošljemo obvestilo z nadaljnjimi navodili glede prevzema izdelka. Po prejetju sporočila, imate še 48 ur časa, da izlicitirani izdelek prevzamete oziroma odgovorite na prejeto e-pošto.

Ali je nakup izlicitiranega izdelka obvezujoč?
Da, nakup izlicitiranega izdelka je obvezujoč.

Kako plačam in dobim izlicitirani izdelek?
Plačilo izlicitiranega izdelka se lahko izvede na dva načina:
1. Osebno - po plačilu predračuna na sedežu podjetju, in sicer na naslovu:
Boko d.o.o.
Letališka cesta 32
1000 Ljubljana
Izdelek lahko prevzamete osebno na zgornjem naslovu, in sicer po plačilu predračuna, katerega vam lahko pošljemo po navadni ali po elektronski pošti. Pri prevzemu izdelka, morate pokazati potrdilo o plačilu izdelka.
2. Po povzetju oz. ob dostavi naročenega blaga na dom. Naročeno blago je dostavljeno v roku 2 do 3 delovnih dni po preverjanju naročila, če je izdelek na zalogi. V primeru, da ne bo nikogar doma, ko bo kurir skušal izročiti naročene izdelke, vas bo poskušal poklicati na GSM številko ali vam bo pustil sporočilo, da lahko izdelke dvignete na najbližji pošti. Plačate lahko z gotovino.

REKLAMACIJE
Vse morebitne reklamacije v zvezi z licitacijo lahko pošljete na elektronski naslov: info@mobilc.si