Pred kratkim ste si ustvarili geslo za zaklep zaslona, a ste ga nato pozabili, kar Vam sedaj onemogoča dostopanje do vašega telefona. Na srečo obstajata dva načina, s katerima lahko ponastavite vaše geslo in spet uporabljate vaš telefon. Seveda, če imate nekaj pomembnih informacij, s katerimi dokažete, da si »zaslužite« ta dostop in da gre res za vaš telefon. Zaščita, ki prepreči neznancu, da kljub nepoznavanju vašega gesla, dostopa do vaših podatkov.
1. možnost: Vaš telefon odklenite preko vašega Google računa
- Če vnesete nepravilno geslo, vzorec, PIN kodo ali prstni odtis dovoljkrat (ponavadi 20-krat ali večkrat), se vam na zaslonu pokaže zahtevek za geslo Vašega Google računa, s katerim odklenete Vaš telefon.
- Če uporabljate dvostopenjsko avtentikacijo, boste morali obiskati Googlovo stran z varnostnimi nastavitvami na Vašem računalniku in generirati enkratno geslo, s katerim odklenete vaš telefon.
Če na žalost ne poznate tudi Vašega gesla za Google račun, Vam ta način ne bo koristil.
2. možnost: Vaš telefon odklenite preko Samsungove spletne strani Find My Mobile
Samsung ima namreč svojo lastno službo za upravljanje z napravami na daljavo, ki lahko, med drugim, odklene tudi vaš telefon.
Da bi se lahko poslužili te možnosti, ste morali, ko ste prvič nastavili vaš telefon, že ustvariti Vaš Samsung račun.
Preko vašega spletnega brskalnika pojdite na Samsungovo spletno stran Find My Mobile in se prijavite z uporabniškim imenom in geslom za Vaš Samsung račun. V stolpcu na levi strani kliknite na »Odkleni mojo napravo«. Vaš telefon se bo povezal s spletno stranjo in se odklenil.
Nasvet: Ko ste končno nazaj v svojem telefonu, vam priporočamo, da si ponastavite geslo tako, da si ga boste v prihodnje zapomnili. To naredite tako:
- Povlecite prst od vrha ekrana pa vse do dna, da se vam odpre zavihek z obvestili.
- Zgoraj desno pritisnite na ikono »Nastavitve«.
- Pritisnite »Zaklep zaslona in Varnost«.
- Pritisnite na »Vrsta zaklepa zaslona« na vrhu in izberite nov način zaklepa. Premislite o prstnem odtisu za dodatno varnost in praktičnost.
Tako, naslednjič več ne bi smeli imeti podobnih težav. V primeru, da geslo ponovno pozabite, sedaj veste, kako problem rešiti.
Če kljub temu naletite na težave z odklepanjem ali nastavitvami zaklepa Vašega zaslona, pa nam prosim pišite na podpora@mobilc.si.